Ayubowan!!!!

18 februari 2020 - Kandy, Sri Lanka

Zondag hadden wij een dag "vrij" genomen en hebben wij in het begin van de middag een bezoek gebracht aan Banthe Buddhadaththa. Daar hebben wij gesproken over de ontwikkelingen en de voortgang van Tikiri Sewana. En natuurlijk is er ook ruimte voor een grap en een gezellig samenzijn. Door de jaren heen zijn we vrienden geworden. Wat zich uit in het eerlijk kunnen zeggen wat je voelt en bezig houdt. We gaan elkaar de komende twee weken zeker nog een paar keer zien.

Maandag en vandaag zijn we weer naar Tikiri gegaan en hebben ons daar goed kunnen vermaken. Clemens met het schoonmaken van de bedjes en tussendoor een baby knuffelen en ik blijf bij de kleintjes en kijk waar er behoefte aan is.

We hebben uitgevonden dat je tegen betaling gebruik mag maken van de zwembaden in de duurdere hotels. Nu weten wij een mooi hotel midden in het centrum waar wij wel eens naar toe gaan om de drukte even te ontvluchten. Doet een beetje Brits koloniaal aan. Het heet het Queens hotel. Zoek maar op...daar ligt dus dat mooie rustige zwembad waar we gisteren een uur gebruik van mochten maken. Tegen betaling van omgerekend 5 euro samen. Dat was dus echt even een cadeautje om na het bezoek van Tikiri Sewana even lekker een baantje te trekken en af te koelen. Die houden we er zeker in. En aan dit bezoek heb ik een paar dagbladen over gehouden van een Nederlandse violiste die ook in het zwembad aanwezig was en blij verrast was dat ze even Nederlands kon praten.

Vandaag voordat we naar onze kamer gingen nog twee loopwagentjes gekocht en een ventilator door extra giften van twee donateurs. Morgen de rest van ons lijstje voor de verpleegster. Wat medicijnen, handzeep, vernevelaar maskertjes etc..,shoppen dus. Misschien toch ook nog even zwemmen.

nu op onze kamer aan de thee. Beetje lezen, lummelen en straks weer lekker slapen. Ik hoop alles goed met jullie...

​​​​​​

​​​​

Tikiri SewanaBaby Tikiri SewanaZwembad Queen's hotel Kandy

Voorbeeld loopwagen

1. Charles van Alphen:
    19 februari 2020
    Het ziet er heerlijk uit , ik kan me voorstellen dat het wel even lekker is om zo te relexen.
    Hier alles prima 😍
  2. Rina Kooijman:
    19 februari 2020
    leuk dat jullie af en toe lekker kunnen zwemmen en ziet er goed uit, nog veel plezier en weer bedankt voor het verslag kus
  3. Sab:
    19 februari 2020
    Mooi om t allemaal te Lezen xx